You are currently viewing דוק & 1: לקראת משחק 6  / מנחם לס ויניר רובינשטיין

דוק & 1: לקראת משחק 6 / מנחם לס ויניר רובינשטיין

יניר רובינשטיין: מנחם, כיף להתארח אצלך ומיסיס גייל. תודה על ההזמנה.

מנחם לס: תרגיש בבית.

י.ר.: תשמע, רק עכשיו אני קולט כמה הטלוויזיה שלכם עצומת מימדים.

Gale, thanks for the cake and for the tea

מ.ל.: "72 לא הולך ברגל. התה והעוגה הכל מ-5C אנד 10C. פעם הכי יקר היה עולה 10 סנט. היום הם זורקים מחירים שלא נדע, אבל אם אני קורא את הזקנה שלי נכון היא לא הוציאה יותר מ-$4.99 על העוגה, ו-3/4 נשאר לכל השבוע. אולי אתה רוצה לאכול משהו? בחודשים האחרונים היא מאכילה אותי רק ב-TV DINNER מהפריזר של תחנת הדלק ליד הבית. חתיכת דג פילה, כמה מקלות צ'יפס, וקצת שעועית גם $4.99 לשני אנשים. ככה אני חי.

י.ר.: חי ובועט, אם יורשה לי להוסיף. האמת לא חשבתי שאתה מהליברלים האלה שאוכלים טופו אורגני ברוטב קארי.

"הבועה" על סף סיום. זה מעציב אותך?

מ.ל.: האמת? וואללה שכן. התרגלתי לתפאורה של ה-NBA. אילו הכניסו כמה תמונות מ-PLAYBOY כבקראונד, כמו שאומרים החברים שלי מקרית אונו, זה יכול היה להוסיף.

י.ר.: תראה, שמעתי כל מיני ביקורות על הבועה מכל מיני אנשים. אני מניח שגם אתה. ויש גם את הדיעה ש"הבועה" היא אחד מאירועי הספורט יוצאי הדופן בהיסטוריה. What's your take?

מ.ל.: לדעתי הבועה היתה הפתעה עצומה לטובה. שמע, לדוגמא, במשחק האחרון, שלוש הדקות האחרונות היו חתיכת דרמה. עם שניות לסוף כשלברון החליט TO KICK IT OUT לדני גרין – ובכך ההפסד רשום על שמו של לברון שפחד לעשות זאת בעצמו – ואז המסירה של מונקריף מוריס לאף אחד מלבד לקהל שלא היה, היו מותחים כמו כל משחק שזכור לי. בכלל שכחתי שאין קהל.

י.ר.: ומה דעתך על מה שסקוטי פיפן אמר:

Well, I’m going to be honest. It’s not NBA basketball. It’s not the hard grind. It’s not the travel. It’s not the fans. It’s not the distractions. Really, to me, it’s pickup basketball. It’s going to the gym. Yeah, you already got your team. Y’all practicing together. But it’s a more of a pickup type of basketball game, because there’s no fans in the stands. So there is no distraction. There’s no real noise. There’s no pressure on the players, you know. Prime example: I looked at Rondo. Rondo ain’t made three pointers in his whole NBA career. Now, all of a sudden, he’s in a bubble, he’s probably a 50% three point shooter. I haven’t even checked the stats.

But that’s just something that I consider making the game so easy, because Rondo can’t score inside of an arena, when you got depth perception. Like, there’s a whole lot of things that make the NBA hard. The bubble makes the NBA easy to me. There’s no travel. That’s the killer itself. So you’re sleeping in the same bed every night. You’re walking to the gym. You’re not having to go with a 25 to 50 minute bus ride to an arena. You’re not having to probably even sit in the arena for two hours before the game, talk to the media, deal with all the outside stuff that they’re trying to pull you in to make some distraction and, you know, throw the team in a loop. So it’s a different game, but it’s very entertaining.

מ.ל.: פיפן אף פעם לא היה העיפרון המחודד בספסל. אז מה אם לא היה TRAVEL? זה רק נתן לנו ליהנות משחקנים ששיחקו אחרי לילות שינה טובים במיטות עם מזרוני mattressfirm/intellibed המתאימים את עצמם לתנוחת הגוף שלך – ניסית פעם?

י.ר.: וואלה, יש פה סניף לידכם? רגע, זה באמת יותר טוב מ-tempurpedic?

מ.ל.: שאל את מומי אם אני משקר, יותר טוב מסקס! – $7,999 מחיר אחרי הנחה , ומגיעים טריים ורעבים, מה רע בזה?

י.ר.: אתה יכול לשכנע אפילו קאובוי בדאקוטה להצביע להילארי קלינטון.

מ.ל.: אל תגזים, היא מקרה אבוד.

י.ר.: האם אתה חושב—במיוחד אחרי הכשלון של יוסטון ושל מילווקי וההצלחה של מיאמי, הלייקרס ודנבר—שהסנטרים יחזרו למרכז העניינים, תרתי משמע, כמו פעם?

מ.ל.: אדאביו הוא טיפה נמוך מדי והוא משחק קצת פצוע, אבל כשיש לך אחד כמו AD או יוקיץ', הם-הם מרכז העניינים, אפילו שהם מתחלקים קצת ב'עניינים' עם ג'אמל מוריי, לברון ג'יימס, וג'ימי באטלר. אם ליוסטון היה AD ג'יימס הארדן היה הופך למצחצח הנעליים שלו. משחקים ללא סנטר כשאין סנטר.

י.ר.: האם אתה רואה פחות שמחת חיים בלייקרס לעומת מיאמי? עצם העובדה שיש היררכיה כל כך ברורה נראית לך בריאה? למשל, סתם אנקדוטה, בראיון של אנתוני דיוויס לאחר סל הניצחון נגד דנבר הוא אמר:

It's part of legacy; I want those shots, I want the big-time plays. We're going to live with me (and) die with me shooting the last, game-winning shots

אשים לרגע בצד את הרגשות שלי כשאני שומע את זה, אבל באופן אובייקטיבי, זה פשוט לא משהו שהיית מצפה לשמוע משחקן של נניח, מיאמי, דנבר, טורונטו, או בוסטון, שבדרך כלל אומרים משהו יותר בסגנון של 'אני סומך על כל אחד בקבוצה לזרוק את הזריקה האחרונה, היום זה היה אני, מחר זה יהיה מישהו אחר'.

מ.ל.: בכל קבוצה שיש בה לברון ג'יימס, הכיף של הכדורסל מיד נמחק כמו מייק-אפ זול של איזו פריחה. זה כמו שיש לך מוסליני או דונלד טראמפ בקבוצה שהכל נעשה על פיו. לברון ו-AD מנסים להסתיר את הקנאה ביניהם אבל הם לא יצליחו עם העיניים הבוחנות והמנוסות שלנו. אמש לברון לא מסר לדני גרין כי הוא רצה שדני ישווה. הוא מסר לו כי הוא פחד לעשות זאת בעצמו. וחוץ מזה, לברון הספיק להכיר את דני גרין ולדעת שהוא יחטיא. רק במיאמי לברון לא היה דיקטטור כי דוויין ווייד וכריס בוש היו וותיקים מספיק לא להרשות לו.

י.ר.: האם זה מקרה שהליגה וממשלת סין הגיעו להסכמה על חידוש השידורים בסין ממש לקראת הכתרת ג'יימס והלייקרס במשחק 5? קשה לשכוח בקונטקסט הזה את מה שלברון אמר כאשר פרשת מורי – הונג-קונג פרצה:

I don't want to get into a … feud with Daryl but I believe he wasn't educated about the situation at hand and he spoke. So many people could have been harmed, not only financially, but physically, emotionally, spiritually. Just be careful what we tweet … even though, yes, we do have freedom of speech. But there can be a lot of negative that comes with that too

מ.ל.: יש לי חדשות בשבילך דוקטור יניר רובינשטיין. הסינים שידרו את המשחק החמישי, השידור הראשון שלהם, ולברון לא מסוגל לסתום את פיו. הוא מתאמן בלדבר 'פוליטיקה' לקראת היום בו ירוץ לנשיאות, ויעשה מארה"ב תוך 4 שנים עוד ארגנטינה. תמיד כשלברון פותח את פיו זה מה שקורה…הוא פשוט $#%@…

י.ר.: מצטער לקטוע אותך פרופסור מנחם לס, אבל לא שג'ימי באטלר וחבורתו היו צריכים עוד מוטיבציה, אבל עצם הקרקס התקשורתי הזה לקראת משחק 5 שבו הם כמעט הפכו לתפאורה בטקס הכתרה שישודר ברייטינג עצום לביליונים באסיה בטח החדיר בהם עוד רצון להצליח.

מ.ל.: היי, יניר, רק לראות את פרצופו של לברון זה כל המוטיבציה שהשחקנים צריכים. בינינו, אני לא חושב שזה מה שנתן להם דחף ואנרגיה. מה שנתן להם טירוף היתה העובדה שכולם – כולל 99% מרפי ההבנה באתר, קברו אותם ואת המזרח ועשו מהם סמרטוטים. הם ידעו שללא גורן דראג'יץ' יהיה קשה, אבל המזרחיים היו תמיד יותר פייטרים מהילדים העשירים מהמערב עם השואו-טיים הדפוק שלהם.

י.ר.: יש שטוענים שבמהלך הסדרה עם דנבר ש…איך לומר, לברון והלייקרס קיבלו לא מעט כבוד מהשופטים. למשל בשריקות המיותרות ליוקיץ' ששינו לדנבר את כל תכנית המשחק, וכל מיני עבירות פה ושם, continuation פה, and one שם. ולא מעט באתר בימים האחרונים גם העלו דוגמאות ספציפיות לשריקות לטובת הלייקרס בסדרה עם מיאמי. Do you buy this?

מ.ל.: זה כמו שתשאל אותי אם מחר בבוקר השמש תזרח, אם המוות הוא דבר שאין להימלט ממנו, ואם בסוף השנה אהיה חייב לשלם – ולא להתחמק בשקרים כמו טראמפ – למס הכנסה. אתה שואל ברצינות או סתם מתבדח?

י.ר.: I hear you.

מ.ל.: גייל, תביאי עוד עוגה, נראה שהבחור הזה לא אכל שבוע. I mean, Gale, bring some more cake to the boy, he's famished. לפעמים, אני שוכח שהיא אמריקאית, סלח לי.

י.ר.: תודה. אחת הסיבות שדנבר הגיעה לסדרה של 7 משחקים פעמיים ברציפות העונה היתה העובדה שהיו להם 48 שעות הפוגה בין הסדרות. למעשה על משחק מס' 1 נגד הקליפרס הם היו צריכים לוותר מראש וקשה לנצח 4 מתוך 5 אחר כך. זה נראה לך מוגזם לדרוש מהליגה עוד יום מנוחה אחרי סדרת 7 משחקים?

מ.ל.: כמובן שלא. כמובן שצריכים לאפשר עוד יום מנוחה. אבל כל יום בבועה עולה לליגה 18 מיליון דולארים והקמצנים האלה מה-NBA חושבים רק כסף, כי כולם – כולל אדם סילבר – מקבלים בונוס בסיום העונה לפי ההכנסות שמגיעות למיליארדים. אתה לא מאמין לי? אז קח את גדי הלוי לדוגמא, זה שזכה מקום שני באתגר. (רועי ויינברג זכה במקום ראשון אבל ויתר על הפרס כ'תרומה' לשני). הבטחתי לראשון גופיית NBA. החוצפן התל-אביבי בן ה-14 לא מתבייש ומבקש "THROWBACK" של סטפן קרי. אני ניכנס לחנות NBA להזמין לו אחת (כולל $38 משלוח הביתה בישראל) ומה אני רואה?

Your Price: $899.99

זה בא עם SIGNATURE. "חותמת" מיי אס. החותמת היא מודפסת. לא מאמינים? הנה:

/nba/com/olden-state-warriors/autographed-golden-state-warriors-stephen-curry-fanatics-authentic-white-mitchell-and-ness-authentic-2009-2010-throwback-jersey/t-47923918+p-577530370837+z-8-3040349050?_ref=p-SRP:m-GRID:i-r1c1:po-4

מיד אמרתי לילד FORGET ABOUT IT וקניתי לו גופייה של סטפן קרי. חתיכת גופיי מסריחה – $129.99 (לזיו מפנמה שזכה במקום שני שלחתי מגבעת של פורטלנד (או יוסטון, שכחתי). מגבעת שעולה בחנות 7.99 עולה אצל בני הזונות מה-NBA $49.99.

אז הקמצנים האלה יבזבזו 18 מיליון סתם ככה?

י.ר.: [לא יכול להפסיק לצחוק]

מ.ל.: תיזהר, אתה עוד תיחנק מהעוגה, זה 50% פוליאסטר, אל תשכח אמרתי לך זה בא מסין ישר למקפיא של תחנת הדלק.

י.ר.: בוא נדבר קצת על כדורסל.

מ.ל.: אנחנו אתר של כדורסל.

י.ר.: אתה ממש רצית את קלי אוליניק משחק יותר, אבל קיבלת אותו כבול לספסל במשחק 5, וזה עוד בלי להזכיר את העובדה שבאם אדאביו נותן משחק שבוודאי ירצה לשכוח.

מ.ל.: קליי אוליניק אינו AD. אבל הוא קנדי. הקנדים זה עם פסיכי. לך למשחק הוקי וזה גרוע יותר ממלחמת כנופיות באל.איי. אולי הוא לא שחקן מחונן אבל הוא גבוה, הוא לוחם, הוא לא מוותר, ויש לו קליעה טובה מה-3 שהיתה מכריכה את AD לצאת לפרימטר לשמור עליו. זה היה מפנה יותר את הצבע לג'ימי ולאחרים.

י.ר.: מסכים איתך לגמרי. אבל בהגנה הוא פחות נוכח, ופחות יכול להחליף על לברון. למשל, כולם יורדים על מרקיף מוריס שמסר את הכדור לקב"ה בסוף המשחק, אבל אם מסתכלים שוב רואים שהוא מסר ל-AD, אבל באם אדאביו עשה ל-AD סליפ בוקסאאוט (בלי עבירה!) מהספרים, אז AD כבר לא היה שם לקבל את המסירה. אולי ספולסטרה צריך לנסות להכניס את אולניק להתקפות ולהחזיר את באם להגנות, אני לא יודע בעצמי מה הפיתרון, אבל אולניק חייב לשחק. לפי דעתך נראה את אולניק משחק במשחק 6?

מ.ל.: אני לא אוהב לומר זאת כי הוא היה בראשי המאמן מס' 1 ב-NBA. האמת? בסידרת הגמר הזאת הוא מעט מאכזב אותי. הוא החליט לשחק עם רוטציה של 7 שחקנים (איגודלה וקנדריק נאן) והוא סוחט אותם כמו לימון במלחצה. אין לי מושג אם ישחק איתו. כנראה רק אם באם יגלה שוב שהוא עדיין פצוע.

י.ר.: נחיה ונראה.

בסופו של דבר, מיאמי זאת קבוצה עם שיטה. בשונה מרוב קבוצות הליגה, הקבוצה לא מבוססת על היררכיה ולכן קל יותר לשחקנים צעירים, אפילו rookies טריים, להשתלב בה ולתרום תרומה עצומה. אתה זוכר עוד קבוצה כזאת בעבר ששילבה צעירים בצורה יוצאת דופן כל כך?

מ.ל.: היה פעם משחק (מצאתי: 26 לאפריל, 2012) בו הגולדן סטייט ווריורס עלתה עם 5 רוקיס: רייט, קליי תומפסון, מיקל גלדנס, צ'ארלס ג'נקינס, וג'רמי טיילר. רייט היה UNDRAFTED וגלדנס היה על חוזה 10 ימים. אבל זה היה סתם מקרה יחיד. אטלנטה עלתה עם שני רוקיס לפני שנתיים- דיאנדרה האנטר וקאם רדיק.

י.ר.: לא משגע אותך שאף אל פי שהלייקרס זוכה לכבוד לא מבוטל מהשופטים פרנק ווגל פעם אחר פעם משחרר הצהרות לעיתונות על איך שהשופטים קיפחו אותם? (רק אתמול זה קרה שוב)

מ.ל.: זה מחליא אותי. גם פרנק ווגל מחליא אותי. אני זוכר אותו עם זקנקן נחמד, מאמן רוקי של הפייסרס, שהיה חביב ונחמד. אבל כשאתה מגיע ללייקרס קורה לך 'שינוי אישיות'. הם שוטפים אותך ב-"לייקר נשיון אטיטוד" וזהו. אתה הופך לשמוק לנצח.

י.ר.: אומרים שקשה ללמד כלב זקן טריקים חדשים. מרקיף מוריס היה חור הגנתי ידוע במשך שנים. אתה מרגיש שפרנק ווגל הצליח ללמד אותו לשמור?

מ.ל.: לא במשחק האחרון. היה עדיף שווגל ילמד אותו לא למסור מסירה לאף אחד מלבד החוצה עם 2 שניות לסיום.

י.ר.: אני שומע הרבה ביקורת על דני גרין. ואישית, אותי הוא לא הרשים במשחק 5, למרות שאולי היה זה אחד ממשחקיו היותר טובים מבחינת אחוזים לשלוש. אבל, די הפתיע אותי לראות שהוא היה השחקן עם הפלוס/מינוס הכי טוב בלייקרס (+12). קוזמה עם -17 ורונדו עם -13. איך אתה מסביר את זה?

מ.ל.: הפלוס-מינוס הוא לא אינדיקציה וולידית למשחק אחד. אולי בסיכום כל העונה היא נותנת אינדיקציה על חשיבות השחקן כשהוא על הפארקט, אבל למשחק אחד היא יכולה להטעות, במיוחד כשלברון שילשל 3 שלשות עם גרין על הפארקט.

י.ר.: באופן מפתיע, האמת, דני גרין הוא השחקן עם הפלוס/מינוס הכי טוב של הלייקרס בסידרה כולה (משחקים 1-5)! אולי העובדה שלא רוצים להשאיר אותו פנוי משחררת מבטים ל-AD וללברון. אין לי הסבר אחר. אולי גם השמירה שלו בהגנה טובה מהממוצע של הלייקרס. או, אולי, ספולסטרה לא מתקיף את החמישיות עם גרין נכון. בכל מקרה, יש פה נקודה למחשבה.

אתה עדיין מהמר על הלייקרס בתור אלופה?

מ.ל.: לדעתי מיאמי מיצתה את יכולתה ללא גוראן דראגיץ'. אני לא מאמין שהיא תוכל לתת עוד משחק כזה נגד הלייקרס עם AD, שהודיע שהוא 'כשיר לשחק'. אם דראגיץ' משחק ו-AD לא, אני מהמר על מיאמי. אם דראגיץ' משחק ו-AD משחק, מיאמי ינצחו רק אם גם הירו וגם דנקן רובינסון יתפסו 'יום' ביחד. עד עתה זה היה 'יום אחד טיילר, והיום השני דנקן'. אם שניהם לא משחקים – אני שוב מהמר על מיאמי. אבל כמובן שחשוב מאד איזה מין 'באם' יופיע: 'באם', או 'באם-באם'. אם 'באם-באם' מופיע, מיאמי מנצחת.

י.ר.: אני הימרתי לפני תחילת הפלייאוף על אליפות של מיאמי, אם זכרוני אינו מטעה אותי (בפרוייקט הבראקטים של הופס). אני לא אוהב לשנות הימורים, I'll live with it through

מ.ל.: את הימורי כתבתי. אני הימרתי על אוקלהומה סיטי ת'אנדר כמנצחת המערב, ואני כבר לא זוכר על מי הימרתי במזרח, רק כתבתי שלא משנה מי תשרוד במזרח, את OKC היא תנצח.

י.ר.: אנסה לחזור לביקור בפגרה, we should do this more often

מ.ל.: anytime. פעם הבאה תקבל טופו אורגני כמו שאתה אוהב.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.
Subscribe
Notify of
46 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11/10/2020 13:00:27

אחלה טור, מנחם ויניר.
.
לגבי הערכות – ללא AD בריא ב70+ בלי קשר למה קורה במיאמי, זה של מיאמי.
בכל אופציה אחרת אני הולך על הלייקרס, גם אם דראגיץ משחק. הלחץ של ווגל והלייקרס על השופטים יתן את אותותיו ומיאמי בכל מקרה לא הצליחה להוביל בסדרה פעם אחת יותר מ12-13, וגם אז הם תמיד הפסידו את היתרון.

אור
אור
11/10/2020 13:19:02

מצוין, ממש "מנחם עצבני". אם היית נולד כמה שנים מאוחר יותר היית היום כוכב יוטיוב

עידו גילרי
11/10/2020 14:47:17
Reply to  אור

וואי לגמרי.

צ'יקו
11/10/2020 13:20:57

מצויין! ראיון שוטף וקולע

מנחם לס
11/10/2020 17:07:40
Reply to  שלהבת

מצטרף לתודות. היה כיף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/10/2020 13:21:48

תודהמנחם ויניר. בהחלט ריאיון ראוי.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
11/10/2020 13:22:43

עוד דבר, הבכיות האלה של הסיסיז, זה מגעיל אבל גם לגיטימי כדי להפעיל לחץ ואם זה לא עובד, לא קרה כלום…

dror2
dror2
11/10/2020 14:23:04

מיאמי מרשימים מאוד, קבוצה שעושה עם חומר שחקנים מוגבל ניסים ונפלאות.
לא כל כך טוב בלנבא, במשחק האחרון טעיתי, אבל הלילה נראה לי שהניסים ייגמרו. לא כל יום ייכנסו לדאנקן רובינסון שלשות כל כך קשות אחת אחרי השניה, לא כל יום יקלעו באחוז כל כך גבוה מהעונשין, ולא כל יום הצוות המסייע של הלייקרס יהיה כל כך חלש. מה גם שמיאמי משחקת עם רוטציה יותר קצרה, והפעם יש רק יומיים הפרש בין המשחקים. בקיצור – אם לא יקרו כמה דברים מפתיעים הלייקרס לוקחים הלילה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין חברים! נקווה למשחק תחרותי והוגן הלילה.

etayle
etayle
11/10/2020 13:43:35

שאלה שלא קשורה לכלום,
מדוע בכדורסל יש פחות שחקנים גדולים שמאליים, מאשר למשל בכדורגל(מסי כדוגמא).
האם זה בגלל שבכדורגל יש עמדות שיותר מיועדות לשמאליים? אופי המשחק? אולי משהו יותר שורשי, או סתם מקרה.
סתם משהו שמסקרן אותי

dror2
dror2
11/10/2020 14:23:55
Reply to  etayle

באופן כללי יש הרבה יותר ימניים משמאליים באוכלוסיה. האמת שלא יודע למה. גיא? מישהו אחר?

מנחם לס
11/10/2020 17:17:07
Reply to  dror2

גם בגלל שהורים טפשים 'מכריכים' אותם לכתוב בימין ולאכול בימין אפילו שהמוח קבוע לשמאלי. לפעמים זה עובד והילד הופך לאמבידקסיס (כזה היה לארי בירד). לשמאליים בד"כ יתרון בספורט (טניס) כי שחקנים רגילים יותר לשחק נ\גד יחמניים. בגולף זה חסרון כי בוני מגרשי הגולף הם ימניים וחושבים 'ימני' אז משטח הגולף עוזר לימני יותר מאשר לשמאלי )מיקום בריכות המים, מבנה הגרין, ועוד. למעשה רק מע\יקלסון הוא הגולפאי שממש הגיע לטופ כשמאלי.

גיא הירוק
11/10/2020 17:27:01
Reply to  dror2

לא רק אתה לא יודע למה. ישנם אלף ואחת תאוריות, אף אחת לא קרובה להיות מוכחת.
.
מה שכן אפשר להסיק, זה שהנטייה לצד ימין/שמאל הפכה לגנטית (מובהקות סטטיסטית הנובעת מטבלת הסיכויים של מי שהוריו מין/ימין, ימין/שמאל, שמאל/שמאל, כאשר רוב מוחלט שלי מי שהוריו ימין/ימין יהיה ימין, וכמעט 50% ממי שהוריו שמאל/שמאל יהיה גם הוא שמאל.

Amitlahev
11/10/2020 14:13:38

אחלה ראיון! ביג לייק.
לצערי הסיפור של מיאמי מסתיים הערב אלא אם כן הם יתעלו על עצמם ולייקרס יפשלו.

נועמיקו
נועמיקו
11/10/2020 14:36:06

וואו ראיון מעולה! נהניתי מאוד וגם צחקתי לא מעט! תודה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניגוב קל. מעל 20. אם יהיה קצת פלונטר הפרשים ישחררו.
It was hard man oh so hard, hardest thing in my life but we were on a mission, kobe this is for you!!! Your spirit with us, david stern this is for your memory. We been through so much so emotional year but we did it big time
I feel like goat right now
Dont forget to vote and make a change!!! We are more than vote
😂😂😂

The Pro
The Pro
11/10/2020 14:50:12

סליחה, לא הבנתי.
אולי הפורמט של השיחה קצת מבולבל.

איך בדיוק לברון ג'יימס אשם בהפסד ובמהלך האחרון אחרי שהוא מסדר לדני גרין שלשה שכל ילד בן 12 בקט סל מכניס.
שדיוויס מראה ב-2 משחקים בדיוק למה הוא לא קרוב לאיכויות והחשיבות של לברון ובטוח לא FMVP קנדידט.

The Pro
The Pro
11/10/2020 14:52:18


גם לא מדובר בבאטלר עם כל הכבוד לו שהתעלה וניצח את זה.
אחרי
שהליגה בעצמה התוודתה על הטעויות שיפוט הנוראיות בסוף המשחק שניצחו להיט את המשחק.

הסיקור צריך להיות פשוט.
לברון צריך ששחקן אחד יגיע למשחק בין אם זה קייסיפי\קוזמה.דיוויס כדי לגמור את זה הלילה.

עידו גילרי
11/10/2020 15:04:09
Reply to  The Pro

אתה קורע…

עידו גילרי
11/10/2020 15:14:26
Reply to  שלהבת

שלהבת את ה אולי לא מכיר אבל PRO/בוני/רנדי הוא ההומר-טרול המשעשע ביותר שהאתר ידע והוא ידוע ביכולת המרשימה שלו להפוך כל דבר שקורה על המגרש או בעולם בכלל לבזכות לברון.

etayle
etayle
11/10/2020 15:28:48

אפשר להגיד שהוא "ההפכי" של ללל, שאצלם כל דבר שקורה על המגרש או בעולם בגלל לברון.

עידו גילרי
11/10/2020 15:57:17
Reply to  etayle

הוא מתעלה עליהם…
אצלם יש כאלו שלפעמים בטעות יודו שיש דברים שלברון יודע לעשות טוב .
בוני לעולם לא יחשוב להציע שיש משהו לא מושלם בלברון.

גיא הירוק
11/10/2020 16:01:08

באני, שלאחרונה החליף את כינויו ל-"ה-פרי"

NFS
NFS
11/10/2020 15:24:41

דו שיח נהדר.
מנחם אתה אושיית רשת. רק בריאות.

MBK
MBK
11/10/2020 16:24:56

גדול
מנחם בפעם ה 100
אתה חייב להשתתף בפודקאסט, השד לא נורא כל כך
זום,לייב ונגמר הסיפור
תשבור את הרשת

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/10/2020 17:38:30

מעולה, תודה רבה לשניכם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/10/2020 18:12:04

אחלה מנחם ואחלה פורמט

רועי ויינברג
11/10/2020 19:11:16

פורמט מעולה. מוציא את המיטב משניכם

אשך טמיר המקורי
11/10/2020 20:12:34

1+

NFS
NFS
11/10/2020 19:51:11

אהוד ברק. לא ראיון. דו-שיח.

אשך טמיר המקורי
11/10/2020 20:12:19

מצוין. תודה לכם

e.a sport
e.a sport
11/10/2020 22:03:39

חזק חזק חזק!!!
גם ענייני גם מעשיר והכי הכי קורע!!!
תודה לשלהבת )שדאג להרים להנחתות) וכמובן לדר. שממרומי גילו לא סופר אף אחד!
"יעשה ב4 שנים את ארה"ב לארגנטינה"
לא יסולא בפז (פרייסלס במילות האתר).

שוב תודה!

e.a sport
e.a sport
11/10/2020 22:06:31

אגב, אני לא מהמגיבים הקבועים אבל כתבתי על הנקודה שפיפן העלה.
כשאתה יחד במתחם עם כל הגדולים (אפילו באותו מלון) מפלס הלחץ יורד.
בוח שאין קהל.
שלא תטעו- אנחנו קיבלנו פליאוף אדיר ולדעתי יסתיים בגיים 7 ,
אבל מבחינת צעירי מיאמי- הרבה יותר קל להם להתבטא בפורמט הזה ללא כל הרעש מסביב.

ברוך רובין
ברוך רובין
11/10/2020 22:12:59
Reply to  e.a sport

מסכים איתך לרוקיז בדרך כלל רועדות הידיים , יש השפעה אדירה לך שחק מול קהל לעומת בלעדיו ויהיו הרבה מסקנות לא נכונות מהפלייאוף הזה , פילי בבית לא חוטפת סוויפ בחיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא מסכים. פיפן סתם ממורמר מסכן.

dror
dror
11/10/2020 22:55:08

"וזהו. אתה הופך לשמוק לנצח".
טינסל טאון אחד לאחד. איך אפשר לאהוד כזו קבוצה? נפלא מנחם. תודה רבה שלהבת.

Berch
12/10/2020 0:25:01

טור תענוג
אהבתי והורקתי מקנאה…..
יאלללה…. שחהיו בשורות טובות בבוקר
🙂

עגל
עגל
12/10/2020 20:32:22

קצת באיחור . . .
אבל מברוק על הריאיון , סליחה , הדו שיח. גם מעניין וגם משעשע.
יניר קבל ח״ח על ההקלדה של הטקסט הארוך ללא עצלנות.